آخرین اخبار

«باباکلان» در مسیر عمران و آبادانی با ۴۰ میلیارد سرمایه‌گذاری

فرماندار گچساران گفت: هم اکنون بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال در زمینه زیر ساختی در روستای بابا کلان در دست اجراست.

اشتراک گذاری
15 آذر 1402
کد مطلب : 10070

روانبخش دیهیم خوب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: روستای ۲ هزار نفری باباکلان در ۴۰ کیلومتر گچساران قرار دارد که خدمات ارزنده ای اعم از اجرای طرح هادی، اجرای طرح گازرسانی، آسفالت معابر، توسعه شبکه برق رسانی، آبیاری بخشی از زمین‌های کشاورزی، عملیات اجرایی جاده دوگنبدان، باباکلان و بی بی حکیمه برای توسعه این روستا انجام و یا در حال اجراست.

فرماندار گچساران تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال در زمینه زیر ساخت‌های کشاورزی، برق ، آبرسانی و توسعه زیر ساخت های روستایی در روستای بابا کلان این شهرستان در دست اجراست.

دیهیم خوب عنوان کرد: اصلاح بهینه و بهینه سازی خطوط برق منطقه باباکلان در دست اقدام است و تاکنون ۱۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۱۲دستگاه ترانس، ۱۶۷ پایه فشار ضعیف، ۵۲ پایه فشار متوسط، چهار کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۲۰۵ عدد روشنایی اصلاح ، نصب و اجرا شده است.

وی گفت: پیشرفت فیزیکی این طرح ۹۷ درصد بوده و برای اجرای این طرح تاکنون بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: در قالب طرح هادی سال گذشته بیش از ۲۷۰ متر کانال با اعتباری بیش از ۱۲ میلیارد ریال در روستای بابا کلان اجرا گردیده است

دیهیم خوب بیان کرد: یک باب مخزن ۵۰۰ متر مکعبی با اعتباری بیش از ۴۵ میلیارد ریال در روستای بابا کلان با خط انتقال ۳۶۰ متر هم اکنون در دست ساخت است.

وی افزود: برای اصلاح خطوط لوله انتقال آب روستای باباکلان ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و محرومیت زدایی در نظر گرفته شده که به زودی عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

فرماندار گچساران یادآور شد: بیش از ۱۰ کیلومتر شبکه انتقال آب در روستای باباکلان وجود دارد که بیش از هفت کیلومتر در قالب این طرح اصلاح خواهد شد و آب اهالی روستای باباکلان از شرکت نفت با خط انتقال بیش از ۱۵ کیلومتر تامین می‌شود.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 20 =